Angry

2010-10-15 | 16:38:31
ÅH , är så jävla förbannad !!!!
När man äntligen får åka till stallet och träffa min älskade bäbis på typ en månad , (känns som miljoner år, ;s) , så kan man inte åka dit, bara för att all den här himla Virton skiten är slut ÖVERALLT!! ;o
Så jag kan inte göra rent mina skor och hjälm och allt vad det är, så då får jag inte komma dit, :'(
Har inte hunnit tvätta kläderna och det heller, så allt är bara helt kaos!
ÅH , SÅ HIMLA ARG!!!
Saknar min älskling så, vet snart inte vart jag ska ta vägen !!



Så himla typiskt att jag inte kan komma när man väl får! :'(
Åh , asså jag dör!!!

Och jag har inte hittat nån som jag kan låna av heller.. :/
Men det skulle tydligen komma in nästa vecka, och det ska ju vara igångridning hela veckan då också, så får väl träffa honom då, <3

Och det va tydligen skötarmöte igår också? ;s Asså, j
ag får aldrig veta nånting?! :'o Har inte varit på ett enda skötarmöte på hela terminen! Men har varken kunnat eller vetat att det har varit , så aah... Det är väl sånt man får ta...

Men nu måste jag sluta, för snart kommer Maja och ska sova hos mig ! :3 <3
SHAARÅ ! :)
NATTIS

jag fick reda på att det var skötarmöta av Hanna, Linn hade inte ens sagt något till oss!? :'s<3

Aja, skitsamma! Men du, jag & några fler kan väl fota hästarna på lördag!? ♥(a)

2010-10-17 @ 14:59:54
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback