Rubrik fabriken har tillfälligt strömavbrott, var god kom tillbaka senare!

2010-11-24 | 19:00:49
Statistiken just nu ligger på looooooow , men det ska jag försöka fixa har jag bestämt nu! :) Ska först och främst göra i ordning bloggen så att den ser lite okej ut i alla fall, och så ska jag försööööka skriva lite fler inlägg , haha.. :3 Det sista kan bli lite svårt just nu, eftersom att vi för tillfället har ganska mycket läxor och så , och förutom det är det mycket annat som händer också, med fotbollen och stallet och allt... Men ska göra mitt bästa , haha.. 8)

Men aah, har nyss skrivit hela 5 sidor inför NO-provet nästa fredag (!!) , så kände att jag behövde en liten paus , så jag satte mig framför the computer, hehe. Och då tänkte jag att jag kan ju blogga lite när jag ändå håller på... ;)

Skoldagen har väl vart rätt okej. Musiken var ju piss som vanligt , haha, men bättre än det brukar vara i alla fall , och det ger ju åtminstone ett litet plus! Och sen har vi fått nåra av våra omdömen idag också, och för min del så var dom ju ganska så bra i alla fall , haha! :) Utvecklingssamtal på fredag , ujujuj....
Och just nu dampar min msn , för er som vill veta, och därför är inte jag så värst glad just nu!
Men aah, bara för att jag kommer sakna min finaste såhäääääääääär mycket när vi är i Indien, så får ni en bild på den sötaste i världen. <3

Min Benson! ♥

Kommer va utan oss i tre hela veckor, och utan oss på julafton dessutom.. :( , När vi va i Thailand förra året så var han ju också borta från oss i tre veckor, och när han kom hem , så var han inte alls sig själv.. :( , Han va jättesmal och hade inte ätit nånting, morrade när man böjde sig ner för att klappa honom och massa sånt... Lilla gubben, <3
Så känns lite jobbigt nudå.. :/ Får väl hoppas på att det här stället är bättre än det förra... <3
Fina fina killen, ♥

Men förövrigt , så är blåser det massor ute + att det snöar, och för er som är lika smarta som jag, så betyder det att det typ är snöööstorm ute , haha ! 8'D
tuuuuuufft!
=)

frågestund på bloggen!! :)

2010-11-25 @ 16:10:56
URL: http://mgordon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback