Sörmlands Sparbank Cup, 2010

2010-11-14 | 08:57:10
Jao , igår körde vi ju cup i Duve! :) , Det va så grymt jäkla kul, vill spela massor med mer! :D , <3 Lyllo Kajsa , som fick spela med oss igår, och ska spela med 98:orna idag! :o , Jag vill också spela med dom , haha! (a) <3 Men ska i alla fall ner och kolla idag , och heja fram våra underbaraste 98:or till vinst! :D Dom är bara en grupp i F98, så 1:an och 2:an spelar final sen.. ;)
Kanske tar med mig kameran , vi får se! :)

Men aah, om igår då:
Vi hade jättebra lag i våran grupp! Både Vasalund och AIK gick vidare till semi , (ettan av gruppen och bästa tvåan) , så man kan ju säga att det va ganska kämpigt... :b

Mot AIK förlorade vi med 2-1... Men den kunde vi faktiskt ha vunnit, vi spelade grymt bra den matchen! ;) Det stog 1-1 jättelänge , tills typ sista minuten , då dom gör 2-1... Men aah , kul match var det i alla fall! :)

Mot Hällbybrunn spelade vi 2-2 lika. Den kunde vi också va vunnit egentligen , vi va mycket bättre än dom! Lelle gjorde två grymma mål , där det sista kom när det bara var 45 sekunder kvar , och det gav oss 1 poäng , haha! :d

Sen mot Vasalund då, så va vi typ as trötta och sega , och vi spelade jättedåligt... Förlorade med 4-0. Inget man är stolt över precis, men Vasalund gick sen till final, så som sagt hade vi en ganska tuff grupp.
Men det va grymt kul att spela!! :D <3 Vill spela meeeeera! :3 , Men som jag skrev förut, får väl nöja mig med att bara vara publik idag , haha! ;)

HEJA DFK 98!! :D <3


Och grattis till både DFK 99, och VFC 97 som tog silver! :)

Nu måste jag ner och käka frukost , så man hinner till 98:ornas första match! :)
HEJ MED ER!

Mathilda

Ska du se sjuan??



Jag ska :) <3

2010-11-15 @ 15:39:50
URL: http://rabbitheart.webblogg.se/
Andrea

HAhaha men snygg jag var då! xd hah!

+LOVE YOUR BLOGG ESMERALDA EDENBERG!! :DDDDD <33

2010-11-22 @ 17:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback