Pepparkaksbak!

2010-11-30 | 08:54:16
Igår tillbringade jag dagen hemma hos Fanny. Tilda var också där, och vi bakade massor med pepparkakor , haha! :d , Dom blev jättefina, om ni frågar mig, och särskilt ubåten , haha! x3 <3
Dom blev faktiskt ganska goda också tycker jag. :) , Kanske en aaaaning brända, men dom smakade bra ändå, haha! ;) , Fast degen var ju såklart godast! 8)
Hade lite flum också, som vanligt , haha! Har saknat Tilda grymt mycket, vi träffas ju typ aldrig längre! :( <3 , Saknar ju Fanny också, men inte lika mycket, efter som vi träffas nästan hela tiiideeen , haha ! 8'D <3
Så riktigt roligt var det, haha! :d 

Sen så har ju jag en ny kärlek , HAHA! , Gjorde två pepparkakor som såg ut som honom, som Tilda & Fanny ska lämna imorn i skolan, tillsammans med ett kärleks brev , haha! 8'D

Och så gjorde Fanny en pepparkaka som såg ut som mig! ;')

Ritkigt snygg va?! :D

Så ja , tack för en grymt rolig dag hörni, det här måste vi göra om tycker jag! ;) <3

Men aah, idag är det tisdag, och det betyder sovmorgon , hehe.. ! :3 , Så vi börjar 09:10 , med Hemkunskap, så det är väl bäst att ge sig av snart då, ut i -14° , haha!
Så jao, vi syns väl! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback