Munsboro Hill

2010-11-08 | 20:33:09
Igenridning idag då, och det var hoppning som stog på schemat! ;) , Hoppade Hill, och det gick väl bra tycker jag! :) Hon är ju så hård i munnen bara... ;s Och ganska pigg , men jämfört med förra gången jag hoppade henne så gick det super, haha! 8) Då höll jag ju på att flyga av minst femtioelva gånger , haha! x'D Men idag var hon duktigt , och ibland gick hon riktigt fint! :) <3

Munsboro Hill, <3

Och nu sitter jag här och kollar på "Ung och bortskämd" , haha! Så grymt roligt! x'D
Älskar Daniel asså , så himla skön! x3 <3


Men aah , HA DET BRA ERA SMÅ SKUMBANANER !! :D
aliciaa ♥

jag kollade oxå på det x) , HAHA, det är grymtbra ju! :D <333

2010-11-09 @ 19:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback