Mobil - blogg!

2010-11-26 | 20:58:07
Bara så att ni vet, så tycker jag att mammas HTC är ganska tuff, haha! ;3 Så nice att man kan sitta o blogga på den! :D , Men nu så sitter här o kollar på Idol, och jag kan ju bara säga att Olle va grym med "Fix you", :') <3 Lots of löv to him! <3 Och som ni kanske ser så har jag gjort om lite här på bloggen! Ska nog göra om headern lite också, så att den passar bättre med bakgrunden, ;) Men ja, nu blev det precis reklam, så jag ska nog gå ut i köket o fixa nåt att dricka, för man blir väldigt törstig av att moffa chips, haha... 8) Så ha en fortsatt trevlig fredag! 8'D
HANNA DEN BÄSTA

fint det blev! :D

diggar bakgrunden! (y) <3

2010-11-26 @ 21:10:08
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback