Jueves

2010-11-25 | 16:47:17
Sha sha!
Finns väl egentligen inget vettigt att blogga om, men tänkte skriva lite ändå, bara för att lixom... ;)

Skolan idag har vart ganska okej faktiskt! :) , Softa lektioner , kollade bl.a klart på Ice Age 3 på engelskan , haha! :3 , Och på svenskan lekte vi nån lek , haha , och mitt lag vann ju såklart ! 8D

Men aah , skötarmöte idag egentligen, men eftersom dom bara skulle snacka om lucian (och jag är ju i Indien då , hehe.. 8d) , så hoppar jag över det! ^^ , Åker ut till stallet runt 18:00 istället, för att rida. :) Hoppas verkligen jag får Max nu, Karin loooovade faktiskt , haha! (a)
Näst sista ridningen innan vi åker...

finaste, ♥

Trist och tråkigt inlägg, men nu har jag typ slut på info, för nu orkar jag inge mer , haha! 8)
Bloggar nog mer när jag kommer hem från stallet, om jag hinner... ;)
GOOD BYE!
alicia <3

hoppas det gick bra esse ! :D <3

2010-11-25 @ 19:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback