Invigning av den nya Nutella bruken!

2010-11-06 | 08:28:57
Rubtiken talar , när jag skrivit klart det här inlägget ska jag rusa ner till köket och inviga min alldeles egna Nutella burk! 8'D , <3 Blir väl typ 15 rostade mackor med den goda chokladkrämen på till frukost idag då , haha! ;*
Min förra tog ju slut för typ jättelängesen, och gud vad jag har saknat Nutella asså ! (a) , haha!
Men nu är den tillbaka , och väntar så snällt där nere på mig i skafferiet! :3

Min förra Nutella burk , som tyvär har avlidit för ett tag sen, som sagt...
rest in peace, <3


Men aah , efter en toppen frukost så bär det av till stallet! :D , Riktigt fint väder ser det ut och bli också , solen håller precis på att gå upp. :3 Så får väl hoppas på att det blir mycket fina bilder med det nya, fina objektivet!! :D
Blir nog en heldag där ute , alltså inte så mycket bloggande. Men ni står nog ut tror jag! ;)

Nu är jag hungrig , så nu får Nutellan akta sig , MAHHA !! 8'D
Alice :D

oj råka skicka tomt :$

men åh vad gott med nutella :( jag vill också ha :DD

2010-11-06 @ 21:47:43
URL: http://aliceforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback