Fredag

2010-11-05 | 18:06:20
Har bara vart hemma idag... Har inte orkat gjort nåt annat än att sitta framför datorn och tv:n, haha.. (a)
Fast jag har faktiskt vart ute och provat det nya objektivet , eftersom det var så fint väder! :D , Blev inte så många bilder, fotade mest Benson när han dampade loss ute i trädgården, haha! 

Sämst och oredigerad bild, men fy fan va jag garvade! x'D , Dog bara lite där asså.. x3 Den här bilden gjorde typ min dag!
Knäppa , älskade hund! <3



Mitt Photoshop dampade så att jag blev helt crazy , så jag stängde ner skiten och orkade inte fixa fler bilder...

Men i alla fall, så ska det blir kul imorn! För då blir det en hel dag i stallet , och jag får känna på det nya objektivet lite mera ordentligt! ;d , Så det blir kul! :D Hoppas på bra väder bara... :)

Och på tal om ingenting , så är jag liiite avis på Freija som är i USA och lyxar sig, haha! ;) <3
Men på tal om det , så är det mindre än en månad kvar tills vi åker till Indien !! :'D Om man inte räknar med idag , (eftersom den här dagen snart är slut) , så är det bara 28 dagar kvar... :3 , Kommer blir så amazing!! :D <3

Google bild från Kerala, Munnar.


Där kommer vi bo i typ två-tre dagar tror jag. Uppe i bergen bland te-plantagen i Munnar. Kommer bli grymt najs , inte bara av utsikten och allt annat , utan också att det går vilda elefanter nedanför huset...
LÄÄÄNGTAR !!! (a) , :D

Men ja , nu verkar det som att maten är klar där nere , så ska väl joina familjen och tacopajen, ;) Sen blir det massor med chips framför Idol! , HEJA OLLE!

kram på er!

freijaaaa,

haha, troru inte att jag kommer bli avis på dig sen när du åker då? ;), <3

då äre lika! ;)



och det där du kommenterade, med att london inte ligger i USA, haha .. nej, det göre ju inte, men asso, jag skrev vilka städer vi vart i ! :) <3

2010-11-05 @ 20:37:42
URL: http://freijalundquist.blogg.se/
HANNA

OLLE är bäst i idol! ♥

btw fina bilder! :)

2010-11-06 @ 00:59:11
URL: http://hannahale.blogg.se/
aliciaa ♥

minnah & linnea är bääääst! =D

2010-11-06 @ 11:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback