Det va ett tag sen sist...

2010-11-20 | 14:21:23
Rubriken talar , det var ett tag sen jag bloggade nu. Men har verkligen inte orkat, och så är det ibland! :)
Men nu är jag här igen, och det har hänt en del grejer sen sist! ;) , Tänker inte skriva om allt, för då blir det en jäkla massa text, men kan ju berätta lite i alla fall! :)

I torsdags hoppade jag Olivia! Skulle ju egentligen hoppat Shifter, men Annette hade lånat ut henne till nån som skulle va med på Daniel-träningen, så då fick jag Olivia istället! :)
I början gick det väl inte så jättebra, men mot slutet gick det super! Riktigt kul var det också! :d

Olivia, :)

Och igår så va jag på Nävertorps disco med Fanny och Belli! :) , Träffade ju såklart massa annat roligt folk där också! ;) Det va väl sådär, högtalarna pallade typ inte så mycket, så det va ganska dåligt ljud. Och sen var ju alla så himla små och korta, det va nästan bara jag, Fanny och Philippa som va i "normal" längd, haha! :b , Så vi kände oss ju inte lite mobbade där, haha... Men vi va ju mest där för att flumma lite , så aah... ;) Belli hittade ju i alla fall nåra nya polare! 8) , (y) 
Men ja , vi hade det väl ganska kul ändå... ibland i alla fall , haha... ;)

Rå-tuff bild på mig och Belli innan discot igår.. 8)

Och idag så är det ju lördag. Var i stallet en timme ungefär i förmiddags. Vet egentligen inte varför, Max gick ju ute, så det fanns ändå inget att göra, haha.. x3 Var tvungen att åka hem tidigt , för brorsan skulle på innebandy match, och då hade jag ingen skjuts hem förän halv 5, så... Men aah, hade ju egentligen villjat vart i Duve idag och kolla på fotboll, men som sagt; ingen skjuts...
Så känner mig lite mobbad här, när alla andra är i Duve och jag sitter hemma ensam , haha... Men aah, har i alla fall nånting att roa mig med; två stycken filmer som jag har hyrt. Har nyss kollat klart på den ena, Kick-Ass, och den var väl sådär , haha... :b
Och nu ska jag dejta tv:n för andra gången idag och kolla på den andra! :)

Så aah , SEE YAH! (y)

ps:/ du är fiiiiin! ♥
ffreija ,

esse, vi kan vara mobbade tillsammans! :(

har inte heller nån skjuss till duve .. :/ <3

2010-11-20 @ 15:08:39
URL: http://freijalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback