Back to school...

2010-11-08 | 15:49:32
Asså, jag orkar verkligen inte med skola.. Kan det inte vara lov året om ?! :'D , Skulle sitta perfekt ju... ;)
Men nu är det ju tyvärr inte så , så det var ju bara att ta sig till skolan imorse i -10°, jättekul! , fast nää...

Men aah , hände inget speciellt i plugget för övrigt , förutom att Fanny & Belli kom och hälsade på, eftersom dom har studiedag, :) Trevligt trevligt! ;) <3

Snart ska jag käka , och sen bär det av till stallet. Ska rida igen i Hannas grupp! :) , Skriver lite mer om det när jag kommer hem sen, för nu är jag verkligen inte på skrivar humör , haha.. 8)
Så aah , AU REVOIR! ;)
HANNAA

usch -10 minus, tänk när snön kommer, då blir det ännu kallare säkert! ;o <3

2010-11-08 @ 21:05:37
URL: http://hannahale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback