12 november

2010-11-12 | 16:26:55
SHOOFRÄS! :)

Det har regnat idag... Inte kul! :( , För nu är snön massa med slaskig... Men man får väl hoppas att det snöar på nytt igen då! ;) , Bara det att det kommer bli så grymthalt ute då , haha! Men aah , sånt får man väl stå ut med. 8)

Skolandagen har vart som den brukar vara på fredagar. Fast vi hade det ganska flum idag , haha! x'3 <3

Och nu sitter jag här och kollar på tv, och ska snart till Duveholmshallen för att kolla på brorsans innebandy match.. ;) Sen bllir det väl massor med fredagsmys framför Idol eller så.. 8) , (y)

Och imorn är det ju Sörmlands Sparbank Cup! :D , Grymt taggad , ska bli hur kul som helst! :D , Som jag tror att jag skrev i nått tidigare inlägg, så möter vi ganska tuffa lag... Men vi ska göra vårt bästa , och kämpa in i det sista! ;)
Dom två första matcherna spelar vi i A-hallen , och den sista i D-hallen. Så kom och kolla , om du inte har nåt annat för dig! :D

Men aah , ni får ingen bild just nu, sitter vid mammas dator, så har inga bilder här... 8)
Så jao , kanske blir nåt mer bloggande ikväll, annars ses vi väl imorn! :)

ADIOOOOOS!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback