you are my sunshine , my only sunshine...

2010-05-14 | 19:59:42
Låg uppdatering , men har haft fullt upp ! :) , Familjen Sjöberg från Stockholm har ju vart här, trosdag-fredag så ! ;)
Vi har mest suttit och nördat Wii , haha ! 8) , Och kollat på film o lite sånna grajer ! :d

Sen idag när dom hade åkte hem , så åkte jag ut till stallet ! :) , Vi red ut , och jag red världens bästaste Max ! :'DD , <3
Det gick hur bra som helst , Max var super duktig ! :') , <3

you are my sunshine , my only sunshine... <3


Men typ alla hästar fick värsta glädjefnatten , haha ! Noppe tyckte det va så himmla kul att galoppa , då han kickade o sparkade bakut o hade sig ! ;) , Och Fabbe va pigg som jag vet inte vad , haha ! ;d
Hill sparkade Maiken , så Max blev rädd o flög ner i diket , haha ! <3
Men det va fett kul ändå , och Max är bäst ! :'dd , <3
Älskar dig så , så mycket ! <33

Och vi hörde massor av flamingos i skogen ! :o , Och så såg vi typ ett älg skelett eller nått ! :o , Fett äckligt , stank som jag vet inte vad !
Fast egentligen va det ett Brontosaurus skelett , flamingosarna hade käkat upp den ! 8)
Och så va det ju så himmla varmt också ! , Och så kvavt att man nästan fick syrebrist ! :o , ;) Fastän det va mulet o så. Men det brukar väl bli så innan det ska åska eller nått ?

Och sen har jag en ny favoritlåt ! :') , Älskar den asså , så himla fin ! , <3
Får en att tänka på massa gammla, fina minnen , vet inte varför , men den är både fin och sorglig på samma gång ... <3
Ni har säkert hört den förut , men här är den;

River Flows In You - Yiruma



Men nu ska jag sätta mig framför Talang , och käka lite tårta som blev över från gårdagen , när bror fyllde år ! ;)
Ha det bra ! <3
NATTIS

älskar låten! ♥

2010-05-15 @ 18:30:25
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback