VM - brons !

2010-05-23 | 19:43:03
Japp , för er som inte såg hockey matchen mellan Sverige-Tyskland , så kan jag ju meddela att Sverige vann med 3-1 , och därmed tog brons ! :D , Feta bra ju , heja Sverige ! :'D , <3
Haha , så jävla skön Bengt-Åke är , eller va han nu heter , som tar time out när det är 1 sekund kvar , för att bara klappa om sina grabbar o fira bronset ! x) , ;) , Shit va tyskarna buade ! (y' , xd
Nån annan som såg matchen ? , Och i sånna fall , va tyckte ni om den ? ^^

Som jag skrev i ett tidigare inlägg , så fattar jag egentligen inte hur man kan spela hockey. Men nu när jag har suttit och kollat på det ett helt VM , så börjar jag faktisk lära mig rglerna , höhö ! 8) , Och för att vara ärlig , så verkar det lite roligt ! (a' , Fast inte själva skridsko-åkandet , bara det andra , för skridskor + mig = katastrof , haha ! x'D

Och för er som ville veta , så har solen kommit fram helt plötsligt ? :'o ,
Strange väder här i K-holm asså .. o_o'

Men aja , snart börjar iaf VM-finalen också , mellan Ryssland-Tjeckien. Blir väl att kolla på den också då , om man nt har nått annat för sig .. xd

Så ha det så bra ! :D
Felicia

Nä du 1 minut, det skulle tyskland lätt kunna gjort mål på:P jag tror att det var en halv sekund typ kvar när han gjorte time out^^ <3

2010-05-25 @ 18:59:38
URL: http://feliceamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback