Världens bästa häst ! , <3

2010-05-06 | 18:34:08
Väldigt soft dag faktiskt ! :) , Gjorde nästan ingenting i skolan , kollade på nån vårkonsert , som nåra körer från olika skolor hade. Det va väl kul , dom från Nävertorp + Michael Jackson killen va bäst ! 8) , Men dom andra va ju också duktiga ! ;d
Sen hade vi slöjd , skar av halva handen fan ! :o , Blodet bah spruta , träslöjdslärarens skägg blev alldeles kletigt av blod !!! Ambulansen kom o sa att dom va tvungna att kapa av hela armen , för annars skulle den skrumpna ihop !!



Haha , närå , där överdrev jag lite ! ;) , Skar mig typ lite i handen , på nån plåt eller nått , höhö ! 8) , Så resten av lektionen va ju jag ju lite halvt handikappad (haha , fattar ni ? , HANDikappad !! x'DD)

Men aja , efter skolan , åkte jag till stallet , till världens bästa häst ! , :') <3
Han va så mysig idag , :'d <3

älskar Max mest ! , :') , <3


Ryktade i miljoner år , (<3) , men sen åkte jag hem.
Längtar tills hästarna byter tll sommarhagen , och när dom börjar gå utan täcke , så man får mycket finare bilder ! (a' , <3

Men har just ätit , och har just hyrt Avatar , som vi ska moffa glass till ! :)
Ha det bra !
Agnes

Max så fin bild på honom !!



Du måste vara stolt:)<3

2010-05-15 @ 20:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback