Typ regnigt ?

2010-05-13 | 09:18:44
Gomorron alla morgonpigga ! :)
Det regnar ute , har ni märkt dä ? , Haha , det bah vräker ner ! x'D , Och jag som hade tänkt cykla ner o kolla på matchen , men vet inte riktigt längre , heh... Men jag hejar på er här hemmifrån istället ! :'d <3

Men aah , det blev tidigt imorse , lillebror fyller 10 , så det blev att sjunga för honom ! ;)
Och senare idag kommer Sjöberg's från Stockholm och hälsar på ! :) , Hoppas det blir bättre väder tills dess ! (y'

Fast nu slutade det att regna ? Man kanske ska ta sig ner till Backavallen endå ? , Aah , men jag venne ! ;)

Ni får ha det så bra , så bloggar jag säkert nått mer senare ! :D
PEACE !
Felicia

Tror att det är första gången på länge som jag inte är hos er när Emrick fyller år, haha:D

2010-05-13 @ 10:25:43
URL: http://feliceamaria.blogg.se/
♥ A N N I E ♥

Jättefin blogg! :)

2010-05-13 @ 16:14:03
URL: http://annieamazing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback