Tisdag - filmande i stallet!

2010-05-25 | 19:41:39
Sheena sheena bloggen !
Denna tisdag har varit ganska regnig , haha ! , Men skolan var ändå soft , särskilt sista rasten och lektionen , då vi körde "Maffian" i typ 1h och 40min ! :o , ;) , Fett kul det va , roligaste "Maffian" på länge faktiskt ! ^^

Men efter skolan , åkte jag och Hanna till stallet för att filma till vårat typ projekt i skolan ! :b , Haha , jaadu , det gick väl som det gick ! x) , Men det blev väl rätt okej tillslut , tror jag nog .. ! xd , ^^'
HAHAH , sa lite fel när jag skulle berätta om Max ! x'D
"Hans flux heter färg!" , HAHA ! x'DD
Men aah , ska filma fortsättningen imorn ! ;d , Hoppas det är lite finare väder då iaf ! :)

Hinner inte blogga så mycket emr nu , så vi ses ! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback