tappade bort rubriken...

2010-05-16 | 19:58:28
Hej alla !
Låg uppdatering idag , men nu så har jag tid att blogga ! :)
Sitter här framför tv:n , och kollar på Barcelona-Valladolid , och just nu är det halvtid.
Barca leder med 2-0 , varav ett av målen va självmål.

Men annars idag då , så har jag inte gjort nått speciellt. Mest vart hemma och suttit framför datan.
Men sen på eftermiddan , så ringa Maja och Fanny , så jag va med dom en stund ! :)
Maja hade fått sin nya kanin , Polly ! :D , Fett söt , och hur gosig som helst ! :') , <3
Har velat haft kanin hur länge som helt , och det har ju inte ändrats precis , haha ! (a'
Fast det är bara det , att jag vet inte hur kaninen i sånna fall skulle ta det med Benson ? , Kaninen kanske blir så rädd att den typ får hjärtattack eller så ? , För dom blir väl ganska lätt rädda , om jag nt har helt fel .. ? ;d
Haha , och Benson är ju inte precis den lugnaste hunden. x) , Blir hur glad som helst , bara han ser nått som rör sig! ;)
Men aja , det ska nog gå bra. ^^
Annars gjorde vi inte så mycket , spelade Cluedo , ! 8) , Haha , jag är ju så grym på det asså , ! ;)

Men nu börjar snart andra halvlek , så ja, vi hörs ! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback