Söndags morgon

2010-05-23 | 11:08:15
Kvällen igår va fett rolig ! :'d , <3 , Jag och Alice och Alice hade ju lite kul , hehe ! x) , Chattade med massa roliga personer på msn m.m ! ;d

Och idag skulle jag egentligen spelat match , men får inte... -.-' , Är fortfarande lite förkyld , så ja ... :'|
Men ska ner o kolla iaf , och heja fram DFK till vinst mot Jäders IF ! ;) , <3
kl. 13:00 , på Backavallen's F-plan ! :D , Kom o kolla vettja ! :))

Och jag fattar inte att ni kan va så dåliga på att kommentera ? :o , Får typ runt 30 besökare varje dag , (*host* , inte så mycket att va stolt över , men aah.. x) ,) , men det är inte en endaste jäkel som kommenterar ? :o , Så svårt kan det väl inte va ? (a' , :D
Så aah , sånt måste ni bli bättre på ! ;)

Men nu ska jag fortsätta redigera lite gammla bilder , så vi hörs väl senare då ! :)
Shaarå !

och bara för att jag är extra snäll idag , bjuder jag på en ny redigerad bild ! ;)
hanna :)

fin bild ! :D

nu har du iaf en kommentar! (a)

2010-05-23 @ 11:29:38
URL: http://hannacurry.blogg.se/
NATTIS

men erkänn att jag är bäst på att kommentera!? =D

2010-05-23 @ 12:02:40
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/
alicia

fin bild (: <3

2010-05-23 @ 14:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback