Piss väder

2010-05-23 | 15:25:02
Usch , vilket väder asså ! :'o , Trodde ju att det kanske skulle bli lite sol och kanske lite varmt också , men nej , här är det storm och regn !

Var nere och tittade på när 98:orna , + nåra 97:or , körde match. Tog med mig regnjackan ifall att , och det va ju tur att man gjorde kan jag ju säga ! x)
För direkt när man kommer dit , får man ställa o klamra sig fast under parasollet , för att man inte ska blåsa iväg , + att det regnade som jag vet inte vad ! x'D
Det slutade regna efter ett tag , men det fortsatte ju blåsa hela matchen. Och kallt va det ! x) , Ni skulle ha sett mina händer , alldeles knallblå ! :o , xd
Så jag , Fanny och Linnea stog under hennes pyttelilla paraply och värmde oss med massor av hejarramsor , haha ! ;)
DFK vann med 3-2 , Sara gjorde två mål , och Wilmah ett ! :) ,
Bra jobbat alla tjejor ! :D , <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback