onsdag !

2010-05-12 | 15:33:13
Hann inte blogga nått mer igår kväll , hände typ inget som va intressant nog att skriva om så .. ;)
Men ja , nu är jag här igen ! 8)

Skolan började med spanska på Tallås. Sen hade vi matte , och på idrotten sprang vi 60 m , och körde brännboll.
Haha , mitt lag förlora ! 8)
Efter lunchen , hade vi geografi. Jag och Hanna ska typ göra ett "projekt" om Madagaskar ! 8'D , hehe !

Spurtade hem på cykeln sen då , för o se om klasslistan kommit ! , Men icke sa nicke , i brevlådan va det bara massa reklam .. -.-'
Dom skulle komma nån gång i veckan , och eftersom det är röd dag imorn , får vi dom inte förän på fredag...
Och Tallås fick sina idag ? :( , Fubbigt ! (a'

Men aah , blev grymt sugen på "scrambled eggs" och rostat bröd , haha ! (a' , Så igång med stekpannan o i med ägg o massa annat skit , o sen moffa , mahha ! 8'D ,

vet att ni diggar mobil bilden ! ;)



Och visst blir allt lite godare , om man plötsligt dricker med sugrör ? :D , Haha , bara jag som tycker dä ? ;)
Så typiskt att solen gick i moln när man väl kommer hem från skolan , va ju så himla foto sugen ! (a'
Men skönt att va ledig imorn och på fredag iaf ! :)

Och ikväll är det träning , det gillas ! <3
Men aah , ha det bra ! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback