Onsdag , 26 maj

2010-05-26 | 16:17:28
Men shoosan !
Har nyss kollat klart på det senaste Wild Kids avsnittet , ! ;) , Hann nt kolla på det i lördags , så det är tur att svtPLAY finns ! ^^
Wild Kids är helt klart ett av dom bästa programen ever ! 8'D , Fast det va bättre förr , den säsongen med som Noah och Rebecka va med i va bäst ! ;)

Skolan idag då , började med språkväl på Tallås. Sen lite matte , och efter det ,  ingen idrott för mig o Tilda ! :| , Båda är typ förkylda , så vi missade spökbollen .. :/ , -.-'
Men vi satt o nörda engelska istället ! ;) , På rasten filmade jag och Hanna lite , och så fixade vi gungbrädan , mahha ! 8'D

Efter skolan , följde jag med Hanna hem , för att filma lite hos henne , och sen åkte vi hem till mig o filma ! ;)
Men när hon hade dragit , så kollade jag igenom filmen , och manuset , o såg att vi hade glömt två av mina scener ! x'D , Hur jävla pantad får man bli ? xd
Men aah , pappa skulle hjälpa mig o filma dom ist ! ;b

Men snart ska jag käka , och efter det ska jag ner o kolla på träningen , :) , Kan ju nt va med , eftersom jag är förkyld... -.-' , fortfarande ! , asså , har vart typ sjuk sen i fredags ! , det kanske inte är så länge , men det känns jättelångt .. :| ,
Men tur att man har Lovisa som är där o kollar också , hoon är förkyld hon också ! ;d

Ha det gött !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback