Och så va det måndag...

2010-05-10 | 15:38:13
Usch , det va verkligen svårt att ta sig upp imorse ! , Så här trött har jag inte varit på länge , haha ! Men det va ju bara o sätta sig på cykeln och trampa iväg till skolan...
Och där hände väl inte så mycket intressant , matte , idrott (skulle egentligen haft ute gympa , men eftersom det va typ jättekallt , så körde vi basket inne istället ! 8) ,) , och sen lite engelska och sånt.
Sista lektionen var det bara soft , fixade klart med dikterna , höh !
Om nån ville veta tänkte jag bara .. 8) , (y'

Och nu har jag nyss gjort klart matte läxan , och ska snart börja med spanskan !
Sen ikväll blir det träning , <3

Skönt att vi bara går till torsdag , behöver lite ledigt känner jag ! ;)
Men aah , ha det good !
Mamma Mu

Mitt lilla <3, jag tror bestämt att du slipper gå i skolan på torsdag...fast du kanske vill ;-) Kramar från Mamma Muu <3

2010-05-11 @ 09:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback