Nyhem , 7x !

2010-05-19 | 21:02:19
Hejsan alla glada ! :D
Imorse va det ju superväder , soligt och 19 grader , redan runt 07:00 ! :o , :D
Så det va ju bara på med shorts och linne , och vänta på att cykla iväg till skolan ! :) , Men precis när man skulle dra , kommer värsta molnet , och det börjar regna ! -.-' , snacka om surt , haha ! xd
Fick byta om till jeans , och cykla till plugget i regnet...
Inget språkval på Tallås idag , dom hade typ friluftsdag eller nått så ! ;d
Så vi gjorde typ ingenting , hade mest E.A och sånt ! 8) , Och idrott såklart ! :D , Körde orientering , och jag och Hanna ägde sönder ! :D , Och på sista lektionen hade vi fett kul ju ! x'D , <3
Sen cykla jag och Nattis hem i spöregn + åska ! :o

Blev ingen träning för mig idag heller , för vi träffade våran nya klass ! :) , För er som inte vet , så ska jag börja på Nyhem , i 7X
Vi gick till Nyhem , och där mötte vi Alicex2 och Johanna ! :d , Lyssnade typ på rektorn ett tag , och sen fick vi gå till våra klasser. Vi va tillsammans med 7Y också. Vi körde typ massa lekar , haha ! , Jag och Alice ägde på tändsticks-leken ! 8)
Verkar som en ganska bra klass faktiskt ! :)

Sen åkte jag och Alice ner för att kolla på det sista av träningen. :) , När den va slut , ställde vi oss och kollade på det sista av 96/95:ornas match ! :D
Det stog 4-4 , så det blev förlängning , men där hände det inget. Så det blev straffar !
Fett läskigt , blir alltid så nervös då , haha ! x)
Men iaf , DFK ägde , så dom vann staffarna med 4-3 , tror jag ? ;)
Men aah , dom vann iaf ! 8)

Och alla jävla flugor hade nått i mot mig ! :o , xD , Först kommer en fet skit , och flyger rakt in i ögat , och kryper runt där inne ! , Fett äckligt ! :'s
När jag väl fått ut den , så kommer den en liten en , och flyger in i andra ögat !
Asså shit , hatar verkligen flugor ! :'o , xD
HAHAH !

Men aja , dagen har vart bra iaf ! ;) , Och bara för att jag är på bra humör , så får ni en bild från igår ! ^^



Ha det bra !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback