Måndag ,

2010-05-03 | 20:49:52
Dagen har varit ganska lugn .. :) , Började som vanlig med skola , hade matte på morgonen.
Och så hade vi första idrotts lektionen ute. Det va väl okej , kastade boll och sprang och lite sånt , inför nån friluftsdag vi ska ha snart. :d

Haha , sen på rasten hade vi ju lite kul vid gungbrädan ! x) , Jag och Nattis har en ny hälsnings ritual ! 8) , Vet att ni är avundsjuka ! ;) , Haha !
Sen hade vi engelska , och till lunch moffade vi potatisbullar ! 8) , Sista lektionen hade vi NTA , inte så jättekul , byggde nåra propeller drivna bilar , eller nått , haha ! xD

Efter skolan kom Farfar & Anita och fikade lite hos oss ! :d
Sen bar det av till träningen ! :) , Hade ett litet teori pass innan , om Fair Play. Och sen tränade vi för första gången på riktigt gräs för säsongen ! :D , Och har ju fått två nya i laget också , Ebba & Anna !
Kul kul ! :)

Och juste , min halva Hanna fyller ju tonåring idag ! :o , :D
GRATTIS TILL HENNE ! :D <3



Och nu ska jag snart sätta mig o kolla på "Svenska Hollywood fruar" ! :DD
WOHO , älskar Maria Montizami asså , så jäkla skön hon är ! x) , <3
Haha , ha det gött ! :D
hanna :)

tack esse :D <3

men bilden ... ? :s

Maria Montizami är bässt ju! :D <3

2010-05-04 @ 14:29:54
natalie

GRATTIS!

2010-05-04 @ 20:58:17
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback