Lördags morgon.

2010-05-15 | 08:04:25
Gomorron gomorron ! :]
Kunde varkligen inte somna om , så jag satte mig här istället, :b

Idag är det match i Strängnäs , mot IK Viljan ! :D , Kommer bli fett roligt ! :d , <3 Och det skulle bli fint väder också , 19 grader och soool ! 8'D
Härligt härligt ! ;)

Glömde ju berätta at vi fick klasslistorna igår ! :DD
Blev ganska nöjd med min klass , hamnade iaf med Allis Brallis och Granis ! :'d , <3
Hade helst velat hamna i ABC , för att gå i samma arbetslag som tjejorna ! :) , Men XYZ är nog bra ändå , och huvudsaken är ju att jag får gå i samma klass som Alice & Alice ! :')

Men nu ska jag gå och hjälpa bror att klara en bana på New Super Mario Bros , på Wii , haha ! 8)
Wii kungen här ju , mahha ! 8'D

Så aah , vi ses !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback