Lördags kväll ,

2010-05-08 | 20:34:49
Sitter här och kollar på nått program på tv , som visar roliga fotbolls mål , missar och allt va det är. :d
Samtidigt som jag sitter och redigerar massa gammla bilder , som jag lixom aldrig har lagt märke till ! ;) ,
Kan bjuda på nåra , bara för att jag vet att ni så gärna vill .. 8)

Pedroe , <3
rest in peace.







Och snart börjar Barcelona - Sevilla ! , Barca måste vinna , och Real Madrid måste förlora sin nästa match , för att Barca ska vinna La Liga ! :D
Men det blir nog inga problem , det här tar dom ! :))
Och det ryktas om att Zlatan kanske ska tillbaka till Serie A ? :o , Juventus tränare vill ha tillbaka honom , samtidigt som Barca är intresserade av David Villa.
Tycker Barca ska sälja Zlatan till Juventus , dom behöver inte honom. Fattar inte varför dom köpte honom från första början , och varför dom bytte bort Eto'o av alla ? :o
Så ja , dom klarar sig utan Zlatan ! :)

Och så kan jag ju meddela , att A-laget vann med 2-1 ! :D , Det va så jääkla kallt , och det va bara 2 från 97/98 som va där o kolla ! :o , x) , Jag & Kajsa ! (y' , Fattar inte varför ingen annan kom , man fick ju gratis korv , lixom hallå ?! :o
Haha , nerrå , skoja bara ! ;)

Men aja , nu ska jag fortsätta med bilderna !
Ha en travlig lördags kväll alla ! 8)
NATTIS

R.I.P PEDROE! ♥

är det elfie under?! :'o<3

2010-05-08 @ 23:32:45
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback