Lördag , 22 maj

2010-05-22 | 13:23:44
Fortfarande lite sjuk , men det har ändå blivit bättre sen igår ! :) , Är bara lite förkyld , och är lite tjock i halsen , men annars så äre bra ! :D , Har pepprat mig med massa nässpray och medicin , (och is glass såklart, (a',) så jag förhoppningsvis blir frisk tills imorn ! :D , <3

Men det är verkligen inte kul att va sjuk på en lördag , och särskilt inte när det är så fint väder ute ! :| , <3
Skulle ju egentligen åkt till stallet med Hanna idag , och filmat till typ ett skol projekt vi har. Ska berätta om oss själva , och då tänkte vi filma Max och Winnie i hagen , medans det ändå är röd dag , och inga lektioner. ;'d
Men så går jag och blir sjuk , så aah ... -.-'
Men jaa , det är väl bara gilla läget...

Blev så grymt foto sugen nu också ! :o , :D , Det är bara det att jag har lite idé torka på foto fronten just nu , haha .. x)
Men aah , kanske går ut o fota Benson lite sen , han måste ändå ut o springa av sig lite ! :)

Och juste , igår så grävde dom upp runt våran tomt , och tog bort våran fula tuja ! :D , Haha , vi ska plantera häck runt huset , men just nu är det bara ett stort dikte , ! ;d

Och bara för att jag är snäll , så får ni en ny redigerad bild ! :)



Ha det bra !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback