Gomorron , gomorron !

2010-05-28 | 07:32:08
Ska snart cykla iväg till skolan , men tänkte blogga lite innan ! ^^

Det va ju som sagt semifinal i Eurovision Song Contest igår. Kolla inte klart på hela , men såg iaf Sverige ! ;) , Tyckte inte det va hennes bästa framträdande , men det duger väl , haha ! ;d , Gillar henne inte överhuvudtaget så ! ^^'
Men aah , Sverige , + 6 andra , lyckades inte ta sig vidare till finalen ! :/ , Lite tråkigt , känns ju inte så meningsfullt om inte Sverige är med ? :o , Även fast svenska låten inte va den bästa , men .. ;d
Första gången nånsin Sverige inte är med i finalen ! , sorgligt , sorgligt...

Men den bästa låten var ändå Litauens ! :'D , Man blir ju så himla glad av den ! (a' ,
Kommer nog spelas mycket i sommar , iaf för min del ! ;) , haha !
Bara det att inte den heller gick vidare ! -.-' , Asså , hur röstar Europa egentligen ! :o , ;)



Aja , nu ska jag iaf göra min i ordning lite till , innan jag drar till plugget !
Ses väl sen antar jag ! ;)

Shaarå !
izabelle <3

Get up and dance :D

Den var skön (Y)=)<3

2010-05-29 @ 21:41:59
URL: http://izabellealskartatu.blogg.se/
Eliin ;))

Haha sköönast ! :D

2010-06-04 @ 16:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback