En helt vanlig måndag

2010-05-24 | 20:41:37
Jaa , rubriken talar , idag har det egentligen bara vart en helt vanlig måndag !
Skolan va väl okej , hade massor med maskros krig på rasten , haha ! 8)

Efter plugget , var jag för det mesta ute o lekte med hunden , haha ! (a' , Och satt vid datorn , höh .. 8)
Men sen åkte jag ner till träningen ! :d , Fick köra lite lugnt , eftersom jag fortfarande är lite småförkyld. Men det gick väl bra , rolig träning ! :) , Fast kunde inte va mä o köra i slutet av träningen , fick så ont i halsen , så aah .. :/
Har börjat två nya i lagen igen , Wilma och Camilla ! :) , Kul kul ! ^^

Inte så intressant inlägg , men skulle bara uppdatera er lite om dagen , hehe ! ^^'
ses !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback