Blåååsig fredag !

2010-05-07 | 19:45:33
Hejsan alla ! :)

Hann inte göra så mycket i skolan imorse , innan jag skulle till tandregleringen. Dom kollade om jag skulle få tandställning eller inte...
Dom sa att dom typ skulle kalla mig igen om ett år , så får jag bestämma hur jag vill göra då.
Usch , vill nt ha ! :s , Men jag venne , kanske vill det sen , men det kan jag inte tänka mig , höhö ..
Men aja , vi får väl se ... :b
Sen hände inte så mycke , hade ganska soft resten av dagen , med "Jossan timme" och lite sånt !

Efter skolan , åkte jag ut till stallet ! :')
Jag och Alicia bytte hästar , så hon fick Kiwi och jag fick Dompa ! :) , Gick ju sug förra gången när jag red Kiwi , så hellre Dompa ! :) , <3
Vi red ute i paddocken , fett kallt o blåsigt , haha ! , Men det va kul ändå ! :d , Fast höll på att studsa av flera gånger när vi travade utan stigbyglar , tack vare min mupp-sist , haha ! xD
Mobbas nt ! ;)

Ni får en bild i repris på Dompa , har inga nya
hehe .. ! <3



Och imorn är det seriestart mot Gnesta ! :D , På Backavallen , F-plan , kl. 11:00 !
Kom o kolla ! :DD

Men nu ska jag fredagsmysa framför Talang , mahha ! 8)
Ha det gött !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback