Andra maj = "Hästens Dag" , !

2010-05-03 | 15:19:11
Hann inte blogga nånting igår , hade fullt upp. Så jag skiver om gårdagen nu istället ! :)

Jaa , vi firade första maj i stallet , och hade typ "Hästens Dag". Det va massor med olika uppvisningar , chokladhjul , häst och vagn , ponnyridning och massa annat skoj , :)
Jag , Moa och Felicia stog o steeekte vid chokladhjulet , höhö ! (h'

Felicia & jag bjuder på bilden ! 8)



Fotade massor , men pallar inte ladda upp alla bilder , så ni får bara nåra ! ;)
Och så fick jag en fin fin ballong av clownen Linnéa ! :'D



Fast Moa tog sönder den här pinnen som ballongen satt på ! :( , Så Josse fick den av mig , haha ! x)

Bild på mig och min ballong , från den sista tiden vi hade tillsammans... <3
Rest in peace...



Aah , när allt va slut då , så va jag med Moa när hon red Lucy ! :) , Hon ville typ inte lyssna på skänkeln eller nått ? , :s
Fast Moa va duktigt ändå ! :'d <3
Sen gick vi ut o beta Lucy lite , ! (a'

Moa och Lucy , <3


Ja , men sen åkte jag hem.
Har vart super ju , tack för en toppen toppen dag alla ! 8) , <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback