tummen upp för dagen ! (y)

2010-03-04 | 19:24:11
haha , den här dagen blev ju rätt lyckad faktiskt ! x) , <3
hade fett skojj på rasterna , + slöjden , och engelskan , hahahaha ! x'DD , <3

men skoldan började iaf med musik , ingen höjdare precis , men aahh....
sen engelska , glosförhör på typ oregelbundna verb , eller va det kallas , haha ! x'D
och jag hanna o nattis hade ju lite skojj ! x) , <3
sen matte ,
och på rasten hoppade vi hopprep md våra bäääästaaaa koooompiiisaaarrrh !!!!! 8'DD , <3
AHAHAHA , "HOPPAAAA" !!! x) , <3
ruuligt ruuligt! x'd , <3

och sen slöjden blev ju lyckad också ! :'d ,
på slutet körde vi "slusch" med nåra "hackor" och en träklump , haha , o vi fick för våran träslöjds-lärare ! :'oo
hahaha , fett nice ju ! ;))
och jag och nattis kom på världens bästa spök historia och aymen och christian , haha ! x'D

efter skolan käka jag toast , + en av mina super goda kakor som jag gjorde igår , (y'
sen blev det att packa väskan o dra ner till träningen ! :'d , <3
alltid lika kul ! :DD , <3

Norrman Cup i Norrköping nästa helg , läängtar ! :')) , <3
och den 21:a mars , kör vi träningsmatch mot IFK Kumla , där Amanda spelar nu för tiden ! :o , :)
fett kul det kommer bli ! (aa' , <3

men iaf , skiter i bild idag , pallar nt ! ^^'
nattis the best ! (y'

gayman & gaystina faktiskt ! x'b

haha , slusch ! :') , <3

2010-03-04 @ 19:42:50
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback