tisdag ,

2010-03-23 | 16:33:47
Hinner inte blogga så mycket just nu , ska alldeles strax käka , o sen blir det träning ! :d , <3
Men hinner skriva nått litet om dagen ! ^^

Började ju med en regnig morron.. -.-'
Och bara därför , så invigde jag min nya vår jacka ! (h'
mahha ! ;))

skolan va väl ganska som vanligt , förutom att vi fick citronpeppar till maten !! :'o , :D
HAPPY FACE , eller vad ?! 8'DD , <3
Har inte haft citronpeppar på hela terminen , o inte på hela förra terminen för den delen heller ! :d , <3
Så snacka om att jag bomba mina mackor med citronpeppar ! :'D
haha !

o juste , Sussie från Brasilien är ju här o hälsar på ! :d
Hon sov här i natt , o tror hon ska sova här tills imorn också ? :)
Trevligt , trevligt ! (y'

Men som sagt , måste dra , maten väntar , haha ! x)
Blir stekt rödspetta med potatis & romsås , om nån vill annteckna ! 8)
och sen ska vi ut o jogga på träningen , blir väl super nice , i det här super niceiga vädret , woho ! 8'D
Fast om vi har "tur" , kanske vi bara kör styrka för hela slanten i Skogsborgs gympasal , haha ! :d

Men aja , fan va jag ska bubbla hela tiden ! xD
För nu måste jag faktisk sticka , så vi ses ! x) , ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback