super tråkig dag .. -.-'

2010-03-17 | 20:19:26
har egentligen vart en ganska meningslös dag idag , -.-'
så tråkig helt enkelt ! xD

eller okej , det va väl kul o komma tbx till plugget efter man vart sjuk , :)
eller nej , det va inte kul , för plugget suger ! -.-'
men det va kul att träffa tjejorna igen ! :d
annars har dan vart typ usel , x)

skolan va helt som vanligt , kollade på nån film o hjärnan , haha !
osså idrott , dansade lite , typ . :b

o efter skolan bara sitta hemma o göra... ingenting.
bara gå runt o tråka sönder sig.

mahha , kul liv ! (h'

fast ska kolla på Barcelona-Stuttgart kl. 20:45 , :)
om matchen sänds på tv ? :s
hittade den inte nån stans på den här hemsidan för tv-program (ni vet vilken jag menar ! , x) , (y')
men får väl flippa runt bland kanalerna o se om jag hittar den ! :d
annars finns ju allt internet där man kan kolla på den ! (y'

ja , men nu har jag väl tråkat ut er helt totalt , så det är bäst jag ger mig av , haha ! ^^'
ha det gott ! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback