stallet ,

2010-03-19 | 19:31:42
Sitter här o väntar på att det ska bli någe varmvatten , så jag kan gå ner o duscha ! :d
så , så länge tänkte jag slänga in ett snabbt inlägg om dagen ! ;)

började ju med skola , som vanligt.
ganska soft , gjorde mest ingenting , (y'
men rasterna va kul , haha ! x'DD , <3

efter skolan då , åkte jag ut med Laia & Viola till stallet ! :d , <3
Kul o träffa sötaste Maaxi igen , efter en heeeel vecka , :* <3
men stackars liten fick världens panik när Ebba skulle sadla .. :|
typ stegra o satte sig på bakbenen , slet sönder dom här järn sakerna på grimman , så att den gick av mitt i tu ! :(
stog sen där i spiltan o va helt livrädd , stackars liten .. <3
vet inte vad som flög i honom , han brukar aldrig hålla på så ? :| , <3
men när jag kom fram till honom , o sträckte fram handen , gled öronen sakta fram , o han började slicka mig på handen , hehe , (a' , <3
så då blev han lugn igen , :') , <3
så nu är det bara o köpa en ny grimma till söte ! <3

max , <3


men iaf , red Hill sen , :)
hade bommar , o det gick väl bra tycker jag ! (y' , :)

men nu måste jag hoppa in i duschen , slänger in "Dagens as-garv!" sen också , ;)
alicia

stackas maxiii :'// <3

2010-03-20 @ 19:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback