soft dag , (y'

2010-03-24 | 16:23:17
sheena alla ! :)
har nyss kollat klart på ännu ett avsnitt av "Ghost Whisperer" , :d
Fett bra ! (a'

Men btw , skola idag som vanligt , hade mina nya , röda converse , mahha ! (a' , <3

dom gillas ! :') , <3


men ja , som sagt skolan då... inge vidare som vanligt , fast idrotten va kul ! :'d
Jag & Tilda äger ut alla på bugg , mahha ! (h'

o så fick vi glass av Fredrik också , han fyller år idag ! (y'
"Nogger mint" blev det , o shit , godaste glassen på länge jao ! :'o , :DD
älskar den ! (a' , <3

blir nog den nya sommar - glassen ! :d

annars händer det väl inte så mycket mer spännande idag , ska bara va hemma o chilla lite hade jag tänkt ! ;)

och så har jag inte hunnit med att köra "Dagen as-garv!" på två dagar (kanske tre ?) ! :s
men jag lovar , ska bättra mig ! (a'
så idag ska jag fixa fram nått roligt åt er ! ;)

Ha det bra !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback