Norman cup & fest hos Annelie !

2010-03-14 | 08:24:57
sheeenare alla glada , :)
vilken trevlig söndags morron , eller hur ? ;)
haha , x)
fett fint väder iaf , måste nog ut och fota lite granna idag ! :'dd , <3

men btw , tänkte berätta lite om gårdagen ! :)
Va ju iväg till Norrköping , för o spela Norman cup , :D
Det va värsta roligt ju ! :DD , <3
Första matchen mot Åby , lika 0-0 ,
Andra matchen mot Lindö , förlorade vi med 1-0... , har jag för mig , haha .. x)
Tredje matchen då , mot Skärblacka , vann vi med 5-0 ! :'DD , <3
haha , den matchen körde vi fett bra ! :d , (y'
jag gjorde ett av målen , bellie och maja gjorde också ett varsitt , och linnea gjorde två ! ^^ , <3
matchen efter dä , mot Eneby , eller va dom nu hette , förlorade vi med 2-1 , :|
riktigt surt den matchen , för vi ägde ut dom , förutom att dom fick in två snabba i början...
men annars va faktisk den matchen våran ! :'d

Och där med åkte vi ut ur cupen , och kom på 8:e-5:e plats , :b
Men sen när vi skulle gå in o duscha då , så kommer Fanny o Geena , tror jag det va , o sa att vi fick spela en till match om vi ville ! :'o
För Östria skulle spela sin placeringsmatch , men motståndar laget hade dragit sig ur , så dom fråga om vi ville spela istället ! :o , :D
Det skulle ju inte ge oss nån högre placering eller så , men vi ställde upp ändå , så att Östria iaf fick nåra att köra imot ! (y'

Den matchen slutade 0-0 ,

Värsta roliga dagen ! :'dd , <3
måste göras om ! (aa' , <3

men sen då , när vi kom hem , så åkte jag och mamma till Annelies 50-års fest , (y'
käka god mat och kollade på Melodifestivalen ! , :)

Men jag fattar inte hur anna bergendahl kunde vinna ?! :'oo , :@
asså , det kommer nog inte gå så bra för henne i ESC ?
visst , låten är faktisk bra , men det är hennes röst jag inte tål ! :'s
hon sjunger ju typ nere i halsen låter det som ,
som om hon svalt en full åsna eller nått , haha ! x'D
så ja , rösten stör jag mig på .. :'ss

men aah , orkar inte bry mig så mycke...
salem är iaf bäst , och han skulle lätt ha vunnit ! :'dd , <3
haha , fan så kul o bah ta in björn gustavsson mitt i låten också , ! x)) , <3



så jaa , SALEM ÄR BÄST ! :'DD , <3

Fast eric va ju också jättebra ! :'d , <3
och ola , ^^' , <3

nu ska jag nog gå ner o käka lite tidig söndags frukost , så får vi se om det kommer nått mer inlägg undar dan, :)
ha det bra ! :* , <3
alicia ^^

ANNA BERGENDAHL ÄÄÄÄÄGE UT AAAAALLLA !!!!

hon va bäääääst , (y , <3

2010-03-14 @ 09:49:41
naaattisssss ,

grattis ! =D

men anna var en värdig vinnare ! :) , <3

2010-03-14 @ 12:25:33
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback