Munsbro's Hill ! <3

2010-03-05 | 19:56:06
hejsan alla coola , (och alla ni ocoola också ! :'d) !
haha , hur har ni det då ? :) ,
själv har jag det toppen , haha , för denna dag har vart fett mä skojj ! :'DD , <3

först skola då , va väl okej , tog röda-hund spruta idag ! :'o , gjorde faktiskt ganska ont , men dt gick över efter ett tag , hehe ! ^^'
och på rasten gjorde vi samma sak som igår , haha , hoppade hopprep med våra små drygah bbääästizarrh ! ;)) , <3
HAHA , *NYCKELPIGA!* , x'DD , <3
sen på eftermiddan va det skridskor , haha , usch för skridskor säger jag bara ! xD

men sen iaf , efter skolan , åkte jag till stallet , där jag träffade alle & ebbz , AHAHAHA , fan va kul vi hade ! x'DD , <3
den 5 mars (idag asså) , är faktiskt en historisk dag (borda faktiskt skrivas in i historie böckerna ! :'d) , för jag och ebba har faktiskt bestigit "Snow Iverest" , hhahaha ! x'DD , <3
fett kul ! x) ,

bild på snyggaste ever jao , haha ! ;'d , <3


sen så red jag dressyr mä Hill då ! :'d , <3
oh shiit , hon va så fin idag ! :') , <3
så jäkla duktig , gick i form och lyssnade as bra ! (a' , <3
får bli en bild på henne också , bara för att hon va så bäst idag ! :* , <3


när jag kom hem käka jag hemagjord pizza ! :D ,
och nu blir det fredagsmys , med chips & dipp ! :'dd , <3

ha en trevlig fredags kväll ! 8'DD
alicia

stolt fotograf (y

hiihihih , <3

du och hill ä ju duktigast :D , <3

2010-03-06 @ 08:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback