Match mot Kumla !

2010-03-21 | 12:29:57
Hejsan alla där ute i snöovädret ! :d
Jag som precis började hoppas på att allt skulle smälta bort snart , o så komme det bara mer snö.. :|
Fast den försvinner nog snart ändå ! (a'

Har nyss kommit hem från matchen mot Kumla , :)
Vi förlora med 2-1 , men vi körde väldigt jämnt tycker jag ! (y'
Första matchen för oss på 9-manna , o Kumla körde det hela förra säsongen , så aah.. ;)
Vi stog upp oss bra ! :)
Liite jobbigt att köra när det blåser , snöar & regnar ... samtidigt , haha !
Undebart fotbolls väder eller vad ? ^^' , *host*
Men det va ändå kul o träffa Amanda igen ! :D , <3
Hon spelade i DFK förut , men flyttade till Kumla förra sommaren , :|

Men nu är jag typ as trött..
Haha , slut i hela kroppen ! x)
Så ska ta nått o käka , sen blir det nog slapp i soffan tillsamans med nån trevlig film ! :D

shaarå ! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback