Gårdagen ,

2010-03-21 | 08:15:35
Hann inte blogga nått mer igår , så skriver om gårdagen idag i stället , ;)

Stallet som sagt då , alltid lika roligt ! :DD , <3
Max va ute i hagen hela dagen , skönt för honom , <3
Så vi gick ut o fotade massor , o va med Max , :)
Skrev ju förut att det skulle va fiiina vinterhagar , men ja... hahah... ! ^^'
Hela ridskolehagen va täckt med lera och bajs ! xD
All snö hade smält ! x)

Haha , Nattis; neoonbrunääh ! x)) , <3

Men det är bara bra , för då är det snart vår ! :d
Längtar tills hästarna kan gå utan täcke också , då kan man ta  ännu finare bilder ! (a'

Men by the way , Max har blivit så duktig ! :') , <3
Han känner igen mig och Laia när vi kommer in i hagen , o han kommer när man ropar på honom ! (a' , <33
Så gulligt ju ! :') , <3
Världens bästaste häst , <3

Självklart ska ni få se nåra av bilderna också ! :d

Carat , med coola manen ! (h'


Max & Jag , :') , <3



Lillen , med coola manen han också ! ;)


Forrest , :)


Sista får bli på Bonita , :)


Det här var bara nåra av dom många bilder jag fotade.
Resten kan ni se sen på fotohemsidan , när den är färdig o så ! ;)

Men nu måste jag dra , match mot IFK Kumla på Backavallen idag , kl. 9:15 ! (y'
Fett kul , men är lite nervös , som alltid , hehe .. (a'
Men jag hoppas det går bra ! :d
Ni får heja på oss ! :DD

nattiss,!

lilen's man är snyggast! =D

haha, neeonbrunääh! x'b<3

2010-03-22 @ 17:41:35
URL: http://nataliestenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback