en vanlig måndag...

2010-03-29 | 20:13:26
sheena sheena !
en helt vanlig måndag idag då , med skola & stallet och så ! ;)

hehe , på rasterna gungade vi massor ! (a'
och bara för att jag , hanna , nattis & tilda här bästa sms signalerna till våra "kimunikator's" , :'D
HAHA ! x'D , <3
Vi har gått o blivit riktiga Kim Possible fan , jao ! (a' , <3
Kan ju hela intro sången på svenska , och nu ska vi lära oss den på engelska också ! (y' , :D



Slå dä om ni kan ! ;)

Sen stallet då , träffade bbäääbisen ! (aa' , <3

Han är riktigt smart ibland , han den där hästen ! ;)
Han vet ju att jag alltid brukar ha godis i fickan (hehe , han är ju bara något bortskämd när det gäller godis.. (a', <3) , så han biter tag i dragkedjan till fickan , o öppnar den o kör in mulen o letar efter massa godis ! :'o ,
Haha , sköning ! x') , <3

världens finaste , underbaraste , mest älskade Max , :') , <33333



Och så gjorde vi väl bara det gamla vanliga , jag & Laia.
Ryktade , mockade o allt sånt där ! ;d

Och nu ska jag sätta mig framför tv:n o chilla lite tror jag , så ja , vi hörs ! (y'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback