bilder från stallet , :)

2010-03-28 | 10:44:53
stallet igår då , som sagt ! ;d
hade lite flum med elin , mickis & ebba , hehe .. x) , <3

Och så va det ju inte precis så super bra väder , men kunde inte låta bli att ta med kameran ändå , haha .. ! (a'
Så här har ni några av bilderna , :d

Betty , :)


Haha , Tunar lyckas då alltid ! xD , <3


finaste max , :') , <3


Som sagt , inte så jättebra bilder eftersom det va typ mulet o grått.. x)
Men aaja , :d

Och våra 98:or körde ju Norman Cup igår också , och dom tar hem hela skiten ! :o , :'D , <3
jävla duktiga dom är ! (a' , <3
Och världens bästa målis , Philippa , släppte inte in ett enda mål ! :o , :DD , <3
Och blev därmed cupens lirare ! :d
Grattis Felle ! :D , <3
Och grattis till er andra också , ni är bäst ! :'DD , <3
Nattis

vilken skit fin blogg du har och du är verkligen jätte duktig på att ta kort!! :D jag älskar korten på Betty och det var dom jag fastnade för när jag köpte henne för ett år sedan!

2012-03-11 @ 11:29:06
URL: http://hastbrudarna95.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback