Wilmah , Maja & Kajsa !

2010-06-16 | 20:44:28
Cha cha bloggeeeenh !
Haha , va bara tvungen ! (a'


Idag har det varit riktigt varmt ute kan man ju säga ! :o , :D Fett skönt , nu tycker jag faktisk det här vädret kan hålla i sig lite ! :)

Dagen spenderades med Wilmah , Maja & Kajsa ! :) , Var först hemma hos Wilmah en stund. Gjorde inget speciellt , satt vi datorn o hade flum , köpte glass och så. Sen cyklade vi till andra sidan stan typ , hem till Maja. Kajsa va där också ! :d
Dom skulle koka korv och makaroner , så jag och Wilmah körde "Master Mind" , haha ! xd , Sen körde vi fotboll med Maja's big mama basket-boll , skrev om den förut va ? ;) , HAHA , vi ägde sönder ! 8) , Efter det , körde vi en liten annorlunda variant av "Burken". Det va kul ! :d

Var tvungen att åka hem runt halv fem , för att käka lite innan träningen. Satt framför tv:n och åt , medans man kollade på Spaninen - Schweiz. Och fy fan vilken match asså! Spaninen förlorade med 1-0 ! :o , :'( , Men dom ägde sönder ändå , Schweiz kanske hade bollen... 5-6 ggr under andra halvlek ? , Fast dom hade grymt försvar , eftersom Spaninen aldrig fick i det där jäkla målet !
Och älskalings Torres har klippt sig ! :* , Haha , fett snyggt ! (a' , Fast han kommer alltid va finast i sitt långa hår ! :') , <3

Men aah , träning sen då , och det va kul som alltid. :) , Men vääldigt svettigt och varmt. ;d

Tänkte ta mig lite pizza , och kolla på säsongs avslutningen av Grey's Anatomy. <3
SÅ VI SES ! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback