Torsdag i Täby

2010-06-24 | 21:16:41
Sådär , nu är första dagen i Täby avklarad ! ;)

Kom fram till Sjöberg's kanske runt tre , och då gjorde vi inget speciellt. Jag och Mathilda fotade lite , bl.a deras sommarkaniner , Timja & Peppar. :d
Sen gick vi in och kollade på två avsnitt av "Scrubs" , haha , fett bra ju ! ;d
Till middag sen då , så fick vi hemmagjorda hambrugare med bröd!  8) , Resten av kvällen va vi ute och hoppade studsmatta , tillsammans med alla myggor och knott ! (y)

Blir ett kort inlägg , ska hjälpa till o ta in kaninerna för kvällen. :)
Kanske bloggar lite smått imorn , om jag hinner ! :)
SES!
izabelle <3

Jag har tagit bort min förra blogg, och gjort en ny! :D

Länka den iställer ;)<3

Izabellegustafsson.blogg.se

2010-06-26 @ 11:15:30
URL: http://izabellegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback