Skolavslutning!

2010-06-10 | 19:51:22
Kom nyss hem från sista skolavslutningen på Nävertorp.
Det va väl kul. :) , Men samtidigt kändes det lite sorgligt... Haha , och vi sög på våran klasslåt , skämde ut oss totalt ! xD
Men aja , det är väl sånt man får ta , när man slutar 6:an ! ;)
Pappa , men också jag , tog lite bilder , så dom kommer så fort dom laddads in i datorn ! ;)

Men det känns inte helt som sommarlov än , vi har ju en skoldag på 1 och ½ timme kvar imorn också... , Men det blir nog ganska kul , vi ska gå tips-promenad om 6:orna , och kolla på 6:ornas filmer + filmen från Siggetorp. Så det blir nog roligt ! ^^'

När vi kom hem , så moffade vi massa glass ! 8)
Och nu hade jag tänkt sätta mig o kolla på invigningen till fotblls VM! :D , Själva matcherna börjar ju imorn ! ;) , Känns lite konstigt att inte Sverige kom vidare bara , haha ! Men då får man väl se till o heja på dom andra lagen ! :) , Själv håller jag nog mest på Spanien och Brasilien ! ^^

Ska dra nu , och som sagt , bilder från avslutningen kommer sen!
SHEENAHEJS ! 8'D
natta

kmr sakna alla 6:or enormt mycket D: <3

2010-06-10 @ 21:55:24
URL: http://pinkslippers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback