Skadad fot...

2010-06-05 | 16:37:26
Sheenamors !
Sitter här med en is-påse på foten. Skrev ju i förra inlägget att jag gjorde illa foten igår , och idag har det blivit värre ... :| , Imorse va det inte så farligt , men sen senare på eftermiddan började det göra riktigt ont .. :| , Vi åkte till akuten för att kolla så att det inte va nått alvarligt , och det va det ju inte ! ;) , Det va bara en rejäl svullnad , eller va dom nu sa. Så aah , sitter här inne och kan inte gå ut eller nått , känns ganska piss när det är så varmt ute ... -.-'

Men aah , innan jag fick så ont , så va jag i stallet ett tag. Max gick alla 3 lektionerna , så fick typ nt träffa honom nånting .. :| , <3 Men gick ut i hagen sen och fotade , så då passade jag på att pussa lite på älsklingen samtidigt ! ;d <3 Bilder kommer i ett senare inlägg , ska snart redigera dom. :)

Så aah , jag får väl sitta här inne o tråka hela dagen då ..
Men ni får ha det så bra ! ;d

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback