Siggetorp!

2010-06-09 | 17:03:11
Men sheena ! 8D
Har nyss kommit hem från en heldag i Siggertorp med skolan ! ;d

Vi samlades 8:15 typ , och vi grattade Tilda , som fyller 13 idag ! :D
GRATTIS ! :D , <3


Sen åkte vi buss ut till Siggetorp , vi satt längst bak och hade lite flum , haha! xd
När vi kom fram då , så fick vi reda på lagen. Jag och Natta kom i samma lag , hehe ! :d

Natta ! ;) , <3


Så först gick vi tips promenad , haha , fett kul ! x) , Vi hade Abdi i vårat lag också , så ni kan ju tänka er att det blev mycket skratt ! ;) , xd
Sen typ fikade vi , och tog massa kort med Majas kamera ! 8) , Tror dom kommer upp på hennes blogg sen ? ;) , (http://maajapersson.blogg.se)
Men aah , vi hade kul iaf ! ;)
Sen körde vi "Näverkampen" , haha ! x'D Mitt lag var bäst , haha ! , eller inte ! ;) , Men kul hade vi ! 8'D
Efter det , chillade vi runt lite bara , körde lite fotboll o sånt ! , Och så körde vi lite stafetter också , där förlorade vi alla , förutom sista ! 8'D
HAHA!
Men aah , sen så höll jag och Tilda på att dansa , medans typ alla andra sprang runt i skogen ! 8)
Det var tydligen massa "peddofiler" där , haha ! , Jaa , det hände mycket med dom där "peddofilerna" , ;) Men jag och Tilda satt vid elden och drev med alla , haha ! 8)

Sen gjorde vi typ inte så mycket mer , grillade korv , och hade allmänt trevligt ! ;)
Typ runt 16:00 sen så åkte vi buss hem!
Rolig dag ! :)

Här har ni nåra bilder också. Mobba inte kvalitén på mobilen ! ;)

Klara ! :)


Alex skulle föreställa en sån där grekisk gubbe typ ! 8)



Maja är cool ! (h) , <3



Bjuder på den, bara för att jag är Torres/Messi , haha! .. 8)
(och maja är messi/torres! ;d)


Dagens coolaste bjuder på den här också ! ;)



Natta & hennes schteekar boll ! (y)


Födelsedagsbarnet får bjuda på sista ! ;)


Inte så många , men ! ^^
Och som sagt , rolig dag ! :D , <3

Men måste ner o käka nu , snart träning , så måste få i mig lite mat , hehe ! ;) Är typ redan proppmätt , efter allt vi käka i Siggetorp , men måste väl trycka i mig lite.. 8)

Så ni får ha det så bra så länge ! ;)

PUSSHEJS!
, <3
tilda

haha snygga bilder! :D och ja jag bjuder verkligen på sista xd <3

2010-06-11 @ 15:46:26
tilda

och TACK föresten! <33 :D

2010-06-11 @ 15:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback