Nationaldag !

2010-06-06 | 17:16:59
Hejsan alla !
Idag är det ju Sveriges nationaldag , som alla borde veta ? 8)
Och denna nationaldag har för det mesta spenderats utomhus ! ;)
Först åkte vi till nån blomsterhandel i Flen , x) , Tog med kameran och det nya objektivet , och gick runt o knäppte kort på massa blommor ! Och så hade dom en jättesöt kakadua , (eller va dom nu heter?) , som också fick va mä på bild ! ;d
Innan vi åkte hem , så stannade vi på BP:s och köpte glass. För min del blev det nån slags Ben & Jerry's - pinnglass. Ingen höjdare , men den va väl okej! :b

När vi kom hem då , så va jag ute på tomten med världens bästa hund , som ju fyller år idag ! :) , Knäppte lite kort på honom också. Bilder från idag , och från igår , kommer i ett senare inlägg , när jag redigerat alla ! ;)
Sen har jag bara legat ute i solen och schteek , tillsammans med massa toppen musik! Härligt , härligt ! , <3

98:orna , + nåra 97:or , körde ju match idag också , och dom vann med 7-0 !! :'o , :D , Haha , grattis tjejor , ni äger ! ;')) , <3

Nu ska jag ner o se om bilderna har laddad klart , så jag kan börja sätta mig och redigera dom ! :)
Hoppas ni har haft en toppen dag , och att kvällen kommer bli minst lika toppen ! :D

Kram kram !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback