Lots of Candy

2010-06-30 | 14:41:45
Sheenare hejs!
Sitter här och har nyss vräkt i mig en pirog , haha! Moffade lite godis efter det. 8) , För eftersom pappa jobbar med foto denna vecka , så håller han just nu på att fota maaassaaaa godis! , Så ja , vi kommer nog ha godis hemma i flera år ! 8'D
Haha , nerå , men mycket candy blir det ! ;)

Va med Fanny , Linnea & Alice ett tag förut ! :) , Det va kul ! :d , Vi satt för det mesta o spelade kort ute i blåsten ! ;d
Dom skulle ner på stan , så då passade jag på att åka hem o käka lite. Kanske drar hem till Linnea sen igen , om vi hinner. ;)
För halv fem ska jag käka , o sen blir det att va boll-flicka till A-lag's matchen. Vi missar sista träningen ! :'( , Och vi som skulle träna 11-manna idag , inför cupen... Åh , vill träna ! <3
Men aah , man får väl bita i det sura äpplet , eller hur man nu säger ! ;d

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback